Tittut! :P

ja blogga va det ja...det har man ju inte gjort på....ETT TAG!

Men här kommer det iaf ett inlägg, tänkte försöka ta upp detta igen nu efter denna "lilla" semester.

Va har hänt under typ två års tid?? Mycket, väldigt mycket! Lite kort bara: träffat Erik som jag för närvarande bor tillsammans med och är förlovad med, går på Karlstad uni, en liten Ture har anlänt och är numera en stor Ture (ja han är tjock...), mina föräldrar har flyttat till en mindre lägenhet samtidigt som jag flyttade ut.

Jag vet det där va inte sååå mycket, men jag orkar inte skriva allt som har hänt heller ;)

Josse är du nöjd nu eller??? ;)


Kommentarer
Postat av: josefin

Japp, det var bättre :)

2012-01-09 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0