Glöm-han-han-är-inte-värd-dig-helg!

Tror att hela rubriken talar för sig själv :P det här med killar alltså, man har tur om man faktiskt lyckas hitta nån, sen om han är den man trodde han var är ju en annan femma...

Mârten i helgen, lördagen gick ut på att först knöka sig upp ur sängen för att stå i SMU:s scoutkök i två timmar på morgonen med syster, svåger och några till. Förutom att det var kallt så gick tiden rätt fort, pratade med Iris, värmde sig vid grillen och fuskade parkeringsplats med systeryster (^^). Sen hem och byta om från rökkläder, träffa Jess och gå ut på stan. Det hade slutat regna när vi skulle ut som tur var :) inhandlade nästan inte nåt alls, inte ens strumpor (:O) det gjorde jag på Årjängs-mârten. Det blev en Brave New World-poster iaf^^ Linnéa ä avis ;) hehehe

Sedan hem till Hanna för att äta den årliga kolsoppan :) lekte med Malte och Nils, vi bakade "kaka" i Maltes ugn och jag fick äta alltihop :P

Kvällen då? Tiki? Nej tack, det skippar vi! Klockan halv sju störtade Malin in på mitt rum i närmast upprorstillstånd. Illa värre var ju anledning till detta! För att glömma och gömma sig för kvällen drog jag med mig både Jess och Malin till nya bowlingen i stan. "Tänk att det är hans huvud du ska träffa. Strike!" Lite Smirnoff emellanåt hjälpte ju också till. Sedan ut på nöjesfältet för att åka karuseller och träffa annat folk och sist på kvällen var det en mindre klassåterträff i stadsparken :) Kul!!

Sedan hem igen för att prata ett långt tag innan sovdags, Malin och jag delade på min säng (tro det eller ej, det funkade faktiskt) och Jess tog soffan. Vi får göra om det här igen nån gång tjejer! Ni är två av de bästa vännerna jag har och förtjänar inte att bli behandlade så som ni har blivit! Och ni kan alltid komma hit igen när ni vill så kör vi en glömma -bort-kväll igen :P

Malin: Tre veckor kvar nu!! :D

Bless! /Julls

Kommentarer
Postat av: Malin

STRIKE! 3 ggr också! Mohahaha!

Jepp, 3 veckor kvar, längtar :D Au revoir ma chérie ;)

2009-10-08 @ 23:05:29
Postat av: Jessica

Hehe söt du är Julia:) här blev det strike typ 3 ggr också :P, hade turen på min sida den kvällen;)

2009-10-10 @ 01:41:04
Postat av: Julia

Ja hörrni, vi ska inte snacka om mina resultat xD ikväll igen då :D kul!!

2009-10-10 @ 10:22:15
URL: http://starjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0