Varning för Ku3!

Jag kan bara konstatera faktumet: Jag går i den mest underbara klassen som finns :) alla är så olika så man kan alltid räkna med att någon av oss livar upp stämningen lite :P

Vi va i Karlstad för att fira Sofia och Sofia som båda fyllt år i veckan. Vi började med att gå och handla mat, hem till Sofias kompis lägenhet och fixa till middagen. Sen bar det iväg ut på stan för att hitta på nåt att göra. Vi gick till Score och satt där hela kvällen, innan det kändes som att det var dags att gå hem.

Jag har inte fått sova så mycket i natt, det kan bli rätt pratigt om man sover sju tjejer i en etta! Så jag har en del sömn att ta igen nu :P men det kan vänta till en annan dag ^^

/Julia

Kommentarer
Postat av: josefin

Greeeeat!

2009-05-08 @ 11:09:51
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0