Utekväll med tjejerna :)

Ja, just det. Först var det fredagen. Satt hemma och gjorde absolut ingenting när Jessica plingade på^^ kul kul! Vi bestämde oss för att ha en liten filmkväll (igen! Jessi, vi behöver skaffa oss nya intressen), fast det var inte förrän klockan halv nio som vi kom på att vi skulle ringa Malin och bjuda in henne också :P så strax innan tio sprang Malin in här och vi gick ut på en lång promenad mitt i Arvikas raggarkvarter :P Det var mycket bilar, mycket skrik, mycket visslande och en liten olycka (när en bil körde in i den framför så att baklyktorna sprack) kort sagt var det en vanlig fredagkväll i Arvika.

Igår blev det bryggan för oss. Försökte få med oss Malin H också men hon kunde tyvärr inte :( så det blev bara vi tre igen :P kvällen började med regn och vi fick ta skydd under tak, hittade platser att sitta på brevid baren. Vid halv elva tiden förflyttade vi oss till en mjuk soffa strax brevid själva restaurangen. När jag och Malin gjorde ett besök på toa kom det ett gäng killar fram till Jessi och frågade om det var upptaget hos henne. Hon sa ja, men att soffan mitt emot inte var det. Så när man kom tillbaka till sin plats igen var det ett helt gäng killar som satt där :P riktigt trevliga göteborgare, i sällskap med en föredetta Brunskogs-kille. Men det var trevligt och de bjöd oss på drinkar och pratade på :) så vi hade roligt! Och om man ser tillbaka på hela kvällen så hade jag inte velat vara någon annanstans :) för vad är en konsert i jämförelse med min älskade Malin och den bästaste Jessica ;)

ps. Välkommen hem Sofia! :)

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0