de senaste dagarna :P

Borde kanske uppdatera lite om vad som har hänt de senaste dagarna :P igår träffade jag Josse, Sayan och Jojo för att åka till Karlstad^^ vi gick på stan, hittade lite födelsedagspresenter till William (Jojos son som fyller 6 år, han växer för fort!) och annat. Synd att vi inte hitta Breaking Dawn Joy :P som vi letade. Tycker faktiskt att det va lite kasst att man inte har den på engelska i K-stad.
Sedan blev det bio, The Proposal som jag redan hade sett för den delen ;) men jag såg de gärna igen. haha! Vi kom hem till Jojo i Glava lite efter nio och blev inbjudna på té^^ stannade till efter klockan tolv :P haha så var det med den kortissen ;) Totalt Värt! :D

Kvällen va ju inte slut där utan när vi kom hem till mig upptäckte Josse mitt nintendo som stod (tyvärr ;) synligt på golvet i mitt rum. Vi satt uppe till klockan halv tre och spelade :P också totalt värt! vi får spela igen till veckan Joy;)

Idag vaknade man efter alltför lite skönhetssömn för att börja spela ännu mer nintendo med Josse innan hon gick iväg för att hinna träffa lite andra kompisar också :) och sedan ringde Sayan och vi bestämde en fikadejt här hemma hos mig :) sedan fick man lite tid till att hjälpa mamma att städa och så :P fast jag blev ju inte själv för länge, för klockan sju kom både Josse och Sayis tillbaka för att kolla på film, vara extremt onyttiga och slappa i min soffa hela kvällen^^ kuligt! och hela kvällen slutade naturligtvis med att Josse satte sig med nintendot, igen! haha Joy du är mysig men konstigt omöljig ibland ;) och envis som en åsna :P hehe

nej nu ska man krypa i säng, ha de!

/Julia

Kommentarer
Postat av: josefin

NINTENDO!! :) Yiiihaaa;)

2009-07-20 @ 13:32:37
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: julia

Josse du är spritt språngande underbart galen^^

2009-07-20 @ 23:41:46
URL: http://starjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0