Nu var det ett tag sen igen :P

Men ibland är det så att man inte hinner eller helt enkelt glömmer bort att skriva. Och även om det har hänt så mycket på senaste tiden så har jag inte haft något jag har velat skriva om på ett tag :P men nu ska vi se här...

Vad har egentligen hänt sen sist då?
- Skola
- Har fyllt 19 år
- Besökt Paris med Bäx :)
- Fick reda på att min morbror flyttar till Örebro. Yay!!
- Har köpt biljetter till 2 Kiss-konserter i sommar :) jag och Linnéa i stress hemma hos mig framför en dator som typ la av innan vi fick tag i biljetter, det va inte så roligt där ett tag ;)
- Musikcafé på skolan
- Varit på nya Twilight-filmen och blev faktiskt inte besviken

Man måste se framåt och se det positiva i sitt liv i stället för att koncentrera sig på det dåliga! Efter 19 år av svart och vitt ska mitt liv få bli färgglatt :) Och dagens sanning är den att om folk inte kan ta hur man är så ska man inte umgås med dom! För alla är olika och alla ska förbli som dom är för alla är värda lika mycket! Jag har så mycket i mitt liv som är bra och som jag tycker om, så det som är dåligt suddas ut om man tänker efter, men det kan vara svårt att se det från den vinkeln. Men jag ska iaf försöka nu.

Ikväll var jag på skolan för att kolla på alla i Te1 och deras första akt av julkalendern som de tränat på i veckor. Och främst kollade man ju för att två suveräna vänner var med :) och de var så bra!! Linnéa och Sofia, ni är värda guld båda två! =)

Simone: nöjd nu? ;)
Helena: Tack så mycket :)

Nu ska jag återgå till att kolla på film med Pluto och slappa innan det ä dags att sova, upp tidigt imorn för att kolla på lucia på skolan :)

Bless ya!

Julls

Kommentarer
Postat av: Simone

Jättenöjd =)Fast du glömde ju å skriva mä en sak i listan på saker du har gjort :P Men ja ä nöjd ändå =) Kram <3

2009-12-13 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0