Stockholmsweekend

I helgen var jag i storstan med min mamma, en resa hon gav mig i studentpresent :) det hela började med att gå upp halv sex på morgonen för att åka tåg i nära fyra timmar :P så värt det! Vi kom fram och började dagen med att shoppa innan det var dags att gå till morbror, moster och kusin för lunch. Min moster Anna fyllde år :) samma dag som min pappa fyller år faktiskt :P och mammas och pappas bröllopsdag och mormors och morfars bröllopsdag är på samma dag de med xD skräll!

Min kusin växer för fort :P redan ett och ett halvt år! Och som alltid hur söt som helst :) det leendet han har! han kan charma en flodhäst om han skulle få för sig det :P och trots att han är lite blyg så släppte det efter ett tag och han ville mer än gärna gosa med mig :) myys!

På kvällen bar det av till Grönan för att åka karusell med morbror ;) nåt man inte har gjort på länge. Även om man inte hann med så mkt så var det skitskoj! och som om det inte räckte med att försöka få med sig det man köpt på stan hem så var jag tvungen att gå och bara testa chokladhjulet en gång, bara för att liksom. Tror ni inte jag va pôcka te å gå och vinna 2 kg choklad då?! Och hur ska man få med sig det hem då? ja det gick iaf ^^

Dagen därpå efter en god hotellfrukost så gick jag och mamma ut på stan och som av en slump hitta jag till en liten skivaffär :) där fann jag The Silent Force med Within Temptation och...något som gjorde mig helt överlycklig så att det räcker för över en vecka iaf....en DVD liveinspelning med Def Leppard från Euforia-turnén 1999!! Gissa om jag köpte den ;) och till min lycka så var det en helt fantastisk konsert!  Versionen av Rocket där är otrolig och Rock Of Ages början är underbar!! Resultat = Julia glad!

Så nu är man hemma igen efter en bra helg och har hunnit med att återhämta sig något iaf ;) igår hade jag besök av Jessi och Malin, en kväll som avslutades med spel med Victor :) hur var det nu igen hörrni? Det var väl så att det var norsken som gick åt fel håll, dansken som blev kvar i mellansverige tills isländaren hunnit till Helsingfors, som svensken råkade glömma? xD

Are You Getting It?! Armageddon It!

/Julia

Kommentarer
Postat av: josse

du verkar ha haft en rolig helg!bra det!! :) Puss

2009-08-11 @ 22:04:18
Postat av: Malin

I totally get it! men jag är ju dansk också :P helt enket bättre..

2009-08-12 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0