Glass - det är ett gudomligt påhitt^^....men det är inte filosofi!

Eftermiddagen gick åt till att sitta ytterligare ett flertal timmar med min filosofi uppsats. Alltså filosofi, det är ett ämne som jag inte förstår mig på. Eller jag förstår mig på just ämnet, ibland, men jag förstår inte varför vi ska behöva läsa det! Visst ibland kan vi ha riktigt kul, när Pegah går igång och livar upp stämningen med sitt outömliga förråd på vishet^^ eller när vi får diskutera något intressant. Men när i livet kommer jag att lägga fram teser och försöka motargumentera faktumet att vi existerar eller inte?!

Jag la så småningom av med filosofin, gav upp kan man säga :P och gick för att möta Josse i kyrkan och hjälpa henne städa lite på Fisken  (dagiset i kyrkan). Efter det skyndade vi oss hem till Jesper för att få mat :) Nalle hade lagat en jätte god gryta! Nalle, jag vill gärna ha receptet^^!
Det var en hel drös med folk där. Jag, Josse, Sayan, Victor, Jesper, Malin, Patric och Nalle. Och efter maten gick jag, Josse och Saysay för att köpa glass^^ första pinnglassen i år för mig, så gott! Glass är verkligen ett bra påhitt! Den som uppfann glassen borde fått nobellpris :D
inspekterande av den nya Magnum sorten^^   Sayan och Josse tar kort på den nya förpackningen till Magnum xD


Slutsats: Glass är ett väldigt bra påhitt :)

Klart slut!


Kommentarer
Postat av: josefin

Helt klart! :) Ett gudomligt påhitt!

2009-04-27 @ 23:09:05
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0