Älgar eller kängurus?

Ett fint litet samtalsämne jag och en kompis hade ikväll :P hon frågade mig "Tycker du att älgar är häftigare än kängurus?"

Vad ska man svara på den frågan tänker man då? Mitt resonemang löd ungefär såhär.

Älgen, visst skogens konung och den har värsta stoltheten i hela sin hållning och sitt utseende. Med sina horn och allt :P man blir ju klart rädd om man möter en stor älg i skogen!
Kängurun däremot har vi ju inte här :P fatta va cool den är då! Den har en påse på magen :D praktiskt om man skulle ha en påse på magen att ha saker i, lr varför inte ungen sin?? gravid all over again ;) förlossningsdepression, byebye!
Sen är ju kängurun mycket sötare och den hoppar fram :D till skillnad från älgen som springer runt bara, hoppa ä ju mycket roligare^^

Jag tycker kort sagt att kängurus är häftigare och skull hellre va en känguru än en älg ;) va tycker du??

Bless / Julia

Kommentarer
Postat av: josefin

Hahaha! hmm.. ja du.. en känguru jag med tror jag. :P

2010-02-13 @ 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0