i väntan på arbete..

Ja det finns ju inte så mycket ute just nu, inte ens när man väl har en anställning får man så många arbetstimmar. Så i väntan på att få ett samtal från en av skiftledarna så sitter man hemma. Vad annars kan man göra liksom? Man kan ju inte åka iväg nånstans precis, måste ju va hemma ifall att de faktiskt ringer efter hjälp.

I helgen åkte jag med mina föräldrar till Gbg för att gå några dagar på Hönö-konferensen. Men på grund av lite olyckliga händelser så blev det bara en snabbvisit och vi var snart hemma i Arvika igen. Det gav mig ju tid att träffa tjejerna, på söndag kväll bjöd jag hit M&M och Jessica för middag och lite tjejsnack mm. Hann till och med träffa Mathias lite den kvällen :)
Jessica stannade till idag :P

En rolig grej denna veckan har ju vart att jag tog ner mitt gamla Nintendo ^^ det blev en del Super Mario och en del fotbollsmatcher med Jessi^^ Jess vi spöade skiten ur dem ;)

Nu får man se hur resten av veckan blir, om man får något sällskap eller om man får va ensam. Men va som än händer så kan jag alltid se fram emot söndagen, då Sofia kommer tillbaka till Sverie igen efter en månad i Kina:) längtar!!

En fråga jag har: Är det så fel att bli besviken på folk eller ska jag bara va tyst när jag mår dåligt?

I'm tired of make believin', I'm lost and barely breathin'
I'm on the ceiling help me down....
(Now, X, Def Leppard)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0