Jag vill inte...

...verkligen inte alls. Jag vill inte åka dit och jag vill inte gå där heller. Så varför söker jag ens till Geijerskolan? För att jag måste! jag kan inte gå hemma ett år, och om jag inte kommer in på Ingesund så är det vad jag måste göra. Vilket inte kommer uppskattas alls av mina föräldrar. Jag får inte bo hemma om jag inte gör något... Och det finns inga jobb. Så därför måste jag antingen komma in på Ingesund eller på Geijerskolan....och de på Ingesund ska tydligen ha en till intervjudag, heja vad mina chanser drogs ner där du. Jag kommer inte få svar förrän i slutet av nästa vecka, eller senare! så hur ska jag då göra med antagningsprovet på onsdag...?

jag känner en panikångestattack komma smygande bakifrån...

Kommentarer
Postat av: x

=/



Nåja... Det kommer att gå bra i slutändan. Det lovar jag. kram

2009-04-29 @ 19:50:42
Postat av: josefin

De kommer gå galant! En sak i taget bara!

2009-04-29 @ 23:54:44
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0