Tourniquet

Idag har jag firat min mammas 54-årsdag :) i sommarstugan med brorsan, pappa, morfar och mormor. Grillning, tårta och badminton :P Victor slår ju mig lätt i det iaf xD fast kul att spela med honom^^

Har gått runt med den här låten på hjärnan hela dagen nu, så när jag kom hem var jag tvungen att kolla upp texten på den bara för att :P

Tycker den är så vacker så om ni får chansen gå in och lyssna på den^^

http://www.youtube.com/watch?v=YSC0zQnLIWQ



Tourniquet - Evanescence

I tried to kill the pain (kill the pain)
But only brought more (so much more)
I lay dying
And I'm pouring crimson regret and betrayal
I'm dying, praying, bleeding and screaming
Am I too lost
To be saved?
Am I too lost?

My God, my tourniquet
Return to me salvation
My God, my tourniquet
Return to me salvation

Do you remember me?
Lost for so long
Will you be on the other side?
Or will you forget me?
I'm dying, praying, bleeding, and screaming
Am I too lost
To be saved?
Am I too lost?

My God, my tourniquet
Return to me salvation
My God, my tourniquet
Return to me salvation

(Return to me salvation)

(Ohhhhhh)

(I want to die)

My God, my tourniquet
Return to me salvation
My God, my tourniquet
Return to me salvation

My wounds cry for the grave
My soul cries for deliverance
Will I be denied?
Christ? (Christ)
Tourniquet
My suicide

(Return to me salvation)

(Return to me salvation)

Kommentarer
Postat av: josefin

Den e fin. Den sången. :)

2009-05-25 @ 09:21:25
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: julia

redigt fin ;)

2009-05-27 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0