Helgen...

Helgen gick fort, mycket hände. I lördags träffades ett gäng i kyrkan för att spela in nästa MERA-avsnitt inför GodIs :) jätte kul! Att ha på sig en stor, vit plastdräkt på mig mitt på nöjesfältet (som var här i helgen) lockade väldigt många blickar. Det visade sig även att om man drar ner dragkedjan lite så ser man ut som en sumobrottare.
På kvällen blev det spelkväll hemma hos mig :) Josse och Johan kom hit och vi satt uppe halva natten och bara skrattade.

På söndagen åkte min familj till Kil för att fira min kusin David som fyller 20 år nästa vecka. Det var kul att få prata lite med "lillkussen" Simon ett tag :) var ju så längesen.
Josse kom hit för att sova över senare, vi avslutade kvällen med ett par Gilmore Girls avsnitt :P Inte mycket av första säsongen kvar nu Joy ;)

/Julia

Kommentarer
Postat av: josefin

haha nee:P men de går iaf inte lika fort som förhäxad. vilket ja ser som en positiv sak^^ för ja tror inte vi sov på en vecka^^ hahaha

2009-05-13 @ 10:04:27
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: julia

ja det har du nog rätt i Joss:P ja menar vi kollade säkert på en säsong på två dygn xD hahaha

2009-05-13 @ 10:13:03
Postat av: josefin

jo dä.. O de e långa säsonger.. hahaha=)

2009-05-14 @ 08:46:51
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0