Äntligen helg..

Efter en lång vecka har jag äntligen tagit helg :) okey inte riktigt, har en del skolarbete som jag måste hinna med också, men jag behöver i alla fall inte gå upp tidigt :)

Nu har jag bara ett enda prov kvar i alla fall :P under hela min gymnasietid. Känns rätt knäppt när man tänker efter...

Sov över hos Josse i natt, vi hade en Gilmore Girls-kväll ^^ alltid kul! Josse, vi är bara på 1a sässongen än :P vi har en lång väg att gå...

Lång sovmorgon, alltid uppskattat :) sedan till skolan för två lektioner :P efter skolan bar det av till McDonalds för arbetsintervju, det visade sig att det inte blev så mycket intervju utan bara direkt på lön och sånt eftersom jag redan har jobbat där en sommar ^^ så nu är jobb fixat! en sak mindre att oroa sig över.

Helgen kommer nog bli superkul med tanke på hur mycket jag har planerat :P först ska vi filma inför nästa GodIs möte imorn och sen ska man till Kil på söndag för att fira kusinens 20-årsdag :) Tårta! Alltid gott^^

Ha en go helg!!!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0