hade inte väntat mig den du...

Hade en heldag med Jessi idag :) vi bestämde oss för att åka på utflykt för att bada, sola och gotta oss riktigt av sommar värmen. Efter många om och men bar det av ut till Ärtetan, i en bastuvarm bil! Ingen AC, bara KD. Var rätt skönt att hoppa i plurret sen kan jag meddela^^ lyckades även bli lite brunare, något jag har svårt för annars :P

Hem igen, ut till Björknäs för att bada, igen, med Jannike. Fast Jessi var en badkruka och tyckte att vattnet var för kallt. Så hon stannade på land, medan jag och Jannike svalkade oss i vattnet. Sedan åkte vi hem till mig för att planera Hönö-resan, ringde några samtal och åt glass :P sen kom idén från ingenstans. Varför inte åka till Tusenfryd på lördag?! Jo, men visst! Det gör vi! haha snacka om spontan idé :) me like! Så på lördag blir det jag, Jannike, Jessica och Malin som drar iväg till Norges motsvarighet till Liseberg :P se upp Norge, here we come!

nu har jag precis kommit hem efter en lång promenad och får syn på det senaste, nåt som jag inte väntat mig....Michael Jackson död?! VA?! Hur kan detta komma sig? Det går ju inte! Han ska väl inte dö?! Okey han ska dö, men inte än väl? jaha... det va ju trist :P Även om man kan tycka att han va rätt skum så var han en väldigt bra sångare, och artist i övrigt. Vem glömmer hits som Thriller, Beat It, Billy Jean och Heal The World?? Men vi säger som han gjorde..."He's out of my life...." (lite omgjort bara ;) 

En tyst sekund för honom....så. Nu går vi vidare!

Ska sova nu, ska upp imorn och ut i jordgubbsärenden åt min kära moder, när hon inte själv hinner, klockan nio. Jaja, vad gör man inte för sin mamma ;)

Klart slut! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0