snart helg då..

Och vad ska jag göra? hm, låt mig se...jag kanske hjälper mamma med städningen, så mycket har jag för mig. Seriöst jag har bara åkt iväg två gånger från Värmland den här sommaren. Det kanske låter mycket, men man kan säga att bara en av utflykterna slutade lyckligt.

Förra sommaren, då hade jag sällan någon tid över för slappande och spontana grejer. Först hjälpte man Josse att vakta hundar, sen åkte man till Hönö och Liseberg. Och det bästa på hela sommarn, Def Leppard och Iron Maiden! Två av mina favoritband under samma sommar.

Bara att stå och vänta på Def Leppard var högtidligt för mig. Och sedan när de kom ut på scen och gav en show med en massa underbara låtar, Rocket som inledning var otroligt och jag kunde inte ens skrika :P så underbart var det! Och att stå fyra-fem meter från scen är inte så dåligt heller.

Iron Maiden, jag och Malin en av de varmaste sommardagarna 2008, på Ullevi. haha tur att vi fick sitta på den svala skuggsidan ^^ annars hade vi nog varit kräftor efter den kvällen :P fast nog hade man lite träsmak i baken när man väl hade suttit där i hela åtta timmar nästan ;) men man hade ju bra sällskap, lr va säger du Malin?

Fast den här sommarn blev det ingen konsert alls för mig, jobbade nästan hela Arvika festivalen och hade inte råd (och fick dessutom inte plats) för att åka till Hultsfred. Så det blev inget Metallica för mig, hade gärna sett flera av banden som spela. Så jag får väl hitta på nåt här i Arvika, så gott det går.

Nåt förslag?

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0