Nu lyfter det

Out of love, there's nobody around,
all I hear is the sound of a broken heart
Out of time, no more waitin' for you
Now the hurtin's through, and a new day starts

And I feel a change in my life,
I sailed into dark and
endless nights
And made it alive

Everybody's got a reason to live, baby
Everybody's got a dream and a hunger inside
Everybody's got a reason to live,
but it can't be your love

Ja, det är så jag börjar dagens inlägg mina vänner :) en betydelsefull text från en mysig Kiss-låt som är mig väldigt kär. Tycker även att den passar lite med mottot på mitt liv just nu också :) Reason To Live. Jappjappjapp, nu slänger vi ut allt skräp ur huset och låter sensommarvindarna komma in och fräscha upp allt på nytt ^^

För två dagar sedan mådde jag skit rent ut sagt, kunde inte för min värld fatta vad jag skulle ta mig till med mig själv. Men nu är allt klart igen :) tack vare en superduperbra Jessica och många vänliga tankar. Och för att inte tala om en massa böner :) bönesvar är det coolaste i hela världen!

Igår förmiddag ringde de från Ingesunds folkhögskola och sa att de tänker anta mig för musik grund :) YAY!!! Jag stod bokstavligen och hoppade av lycka! Så nu vet jag vad jag ska göra det här året, och att hålla på med musik är inte helt fel^^ så jag hörde av mig till min framtida klasskamrat Cecilia och vi tog en fika för att fira :) känns äntligen som att mitt liv är på rätt spår igen!

I helgen är jag bjuden av min kära mamma på en resa till huvudstaden för att hälsa på Anna, Staffan och Adam (och självklart bebisen i magen). Hoppas på en toppenhelg med fint väder :) men redan ikväll ska det bli festligt, eftersom syskon, svåger och systerson kommer hit för att fira pappas 55-årsdag.

Så nu är det dags att jag sätter fart, ska hinna med en del innan Victor kommer hit klockan tre :) (vi ska umgås lite eftersom han snart flyttar iväg, kommar sakna honom när han inte är här för att tjata på mig ;)) men nu ska jag göra en Josse, men andra ord en packningslista och lyssna på musik^^

Ha en bra helg!

Bless!    /Julls

Kommentarer
Postat av: josse

packningslista e bast!!!! :)

2009-08-11 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0